tr?id=935316774466743&ev=PageView&noscript=1

FAQ



W sekcji FAQ zamieściliśmy odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania. Jeżeli w poniższych odpowiedziach nie znaleźli Państwo interesującego Was zagadnienia bardzo prosimy o kontakt mailowy z naszym biurem pod adresem sklep@dym.pl

1. REALIZACJA ZAMÓWIENIA


Czy muszę najpierw założyć konto aby dokonać zakupów?

Nie. Można dokonać zakupów bez rejestracji, jako gość.

Co uzyskuję rejestrując się w Państwa sklepie internetowym?

Posiadając własne konto klient zyskuje:
- możliwość zarządzania swoim kontem, wglądu w historię zakupów, wglądu w płatności
- możliwość uzyskania atrakcyjnych rabatów na zakupy

Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?

Informacje na stronie www.dym.pl są na bieżąco aktualizowane. Ceny zawarte na stronie są cenami ostatecznymi z wyjątkiem indywidualnych rabatów jednorazowych lub stałych przydzielanych klientom

2. PŁATNOŚĆ


W jaki sposób mogę zapłacić za towar zakupiony w Państwa sklepie?

Do wyboru jest kilka sposobów zapłaty za zakupy:

Przelew ON-LINE - operację zabezpiecza PayU. Po wybraniu swojego operatora zostaną Państwo skierowani na jego stronę internetową, gdzie po zalogowaniu na swoje konto bankowe należy dokonać wpłaty. Dostępne są usługi wszystkich największych banków w Polsce

Karta kredytowa - po złożeniu zamówienia zostaną Państwo skierowani na stronę operatora płatności, która obsługuje płatności kartami w naszym sklepie. Połączenie z tą stroną jest szyfrowane. Zostaną Państwo poproszeni o podanie danych z karty, które trafią bezpośrednio do Państwa banku.

Za pobraniem - zapłacą Państwo za przesyłkę przy odbiorze paczki.


Chciałbym uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar, czy jest to możliwe?

Na każdy sprzedawany przez nas towar możemy wystawić fakturę VAT. Wystarczy wybrać odpowiednią opcję przy składaniu zamówienia. Aby faktura mogła być wystawiona niezbędne do tego będą nazwa firmy, adres oraz nip.


3. WYSYŁKA


W jaki sposób mogę otrzymać zamówiony towar?

Zamówienia wysyłamy firmą kurierską DHL lub do paczkomatów InPost

Czy przesyłka może być wysłana na inny adres niż podany przeze mnie podczas rejestracji?

Składając zamówienie system automatycznie wczyta dane adresowe, na które zostanie wysłana paczka. Jeżeli chcą Państwo otrzymać zamówienie na inny adres należy dodać go podczas składania zamówienia w koszyku

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Łączny czas dostawy zamówienia wynosi 2-3 dni robocze od momentu zaksięgowania na koncie Państwa wpłaty za zamówienie.

Czy prowadzą Państwo sprzedaż tylko wysyłkową, czy też można osobiście dokonać zakupu?

Prowadzimy również sprzedaż bezpośrednią w naszych Smoke Shopach usytuowanych na terenie całego kraju

Ile wynosi koszt przesyłki w kraju?

Koszt wysyłki na terenie Polski jest uzależniony od wartości zamówienia i sposobu dostawy. W przypadku zamówień poniżej 100 zł wynoszą one:

- dostawa kurier DHL - 11,99 zł brutto

- płatność za pobraniem (kurier DHL + 1,99 zł brutto) - razem 13,98 zł brutto

- dostawa do paczkomatów InPost - 10,99 zł brutto

- płatność za pobraniem (paczkomat InPost + 1,99 zł brutto) - razem 12,98 zł brutto

W przypadku gdy łączna cena zamawianych przez klienta towarów przekroczy minimum logistyczne wynoszące 100 zł klient będzie zwolniony z obowiązku zapłaty za koszt dostarczenia towarów.

Jakie dokumenty otrzymam wraz z zamówionym towarem?

Do każdego wysłanego towaru dołączamy paragon lub na życzenie Klienta fakturę.

Jak należy się zachować jeżeli otrzymamy uszkodzoną paczkę?

Wszystkie przesyłki w naszym magazynie są dokładnie pakowane i sprawdzane. W sytuacji, gdy przesyłka nosi znamiona ingerencji innych osób (uszkodzona taśma lub opakowanie), należy zgłosić zaistniały fakt kurierowi i sporządzić w jego obecności protokół szkody. Należy również poinformować nas o takim zdarzeniu mailowo wysyłając wiadomość na adres mailowy sklep@dym.pl

Czy można sprawdzić zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?

Paczki są dostarczane niezależną firmą przewozową i kurierzy mają prawo odmówić możliwości otwarcia przesyłki przed zapłatą, gdyż ich obowiązkiem jest tylko i wyłącznie dostarczyć przesyłkę w nienaruszonym stanie.


4. ZWROTY I REKLAMACJE (prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość)


Otrzymałem przesyłkę w której są uszkodzone towary. Co robić?

Aby umożliwić nam podjęcie decyzji o uznaniu reklamacji, należy przysłać wadliwe produkty na adres Promotorzy Trading, 03-228 Warszawa, ul. Marywilska 34 Hala G2 wraz z dowodem zakupu i dołączonym formularzem reklamacyjnym – do pobrania TUTAJ. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od daty dostarczenia uszkodzonego towaru.

Otrzymałem towar niezgodny z moim zamówieniem. Co robić?

Klient powinien jak najszybciej poinformować nas o zaistniałej sytuacji drogą mailową wysyłając wiadomość na adres sklep@dym.pl. Dołożymy wszelkich starań aby jak najszybciej wymienić towar na zgodny z zamówieniem.



Więcej informacji o reklamacjach i zwrotach uzyskają Państwo na stronie głównej sklepu lub w regulaminie