Gwarancje na sprzęt
Wszystkie nasze reklamacje rozpatrywane są na zasadach rękojmi (2 lata od daty zakupu), jednakże staramy się do każdego zgłoszenia reklamacji podchodzić indywidualnie.
Poniżej przedstawiamy kilka cennych wskazówek dotyczących gwarancji.
1. Czy gwarancja obowiązuje na wszystkie produkty z oferty sklepu dym.pl?
Tak, zgodnie z prawem UE wszystkie produkty są objęte 2 letnim okresem rękojmi
2. Aby okres gwarancyjny był zachowany jakie warunki musi spełnić klient po zakupie towaru?
Wymagane jest potwierdzenie zakupu (dowód zakupu) przy zgłoszeniu reklamacji. Tylko z dołączonym dowodem zakupu mamy możliwość rozpoczęcia procedury gwarancyjnej
3. Co obejmuje gwarancja? Wymianę sprzętu, czy może naprawę?
Na zasadach rękojmi wymieniamy produkt na nowy lub naprawiamy jeśli jest taka możliwość.
4. Kiedy sprzęt się wymienia a kiedy naprawia?
Sprzęt wymieniamy jeśli nie da się go naprawić lub jeśli jest to druga reklamacja danego produktu
5. Czy gwarancje rozpatrywane są we własnym zakresie (sklep dym.pl) czy zlecane producentowi (np. Zippo)?
Większość gwarancji rozpatrujemy we własnym zakresie. Jedynymi producentami do których odsyłamy reklamacje są Zippo i Peterson.
6. Czy produkty typu: liquidy, premixy (zawierające aromaty spożywcze) też podlegają gwarancji? Jeżeli tak to czy standardowej?
Tak, podlegają standardowej rękojmi, jednakże ze względu na to że jesteśmy producentem to rozpatrujemy każdy przypadek indywidualnie
7. Czy jest dostępny gotowy formularz karty gwarancyjnej?
Nie ma takiego formularza. Gwarancja jest rozpatrywana na podstawie dowodu zakupu.
8. Czy są jakieś produkty wykluczone z obowiązywania gwarancji?
Nie ma takich produktów. Na wszystkie nasze towary obowiązuje dwuletnia gwarancja